Запитання та відповіді

Як оформити замовлення?

Замовлення можна оформити самостійно на сайті або при телефонній розмові з нашим менеджером.

Як я можу оплатити замовлення?

У нас діє:

  • Готівкова оплата;
  • Безготівкова оплата;
  • Оплата картами Visa і MasterCard.

При замовленні до 300грн. діє 100% передоплата 

Як швидко я зможу отримати своє замовлення? І за допомогою якої служби здійснюється доставка?

Доставка здійснюється кур'єрською службою «Нова пошта» протягом 2-3 днів з моменту оформлення замовлення.

Скільки коштує доставка?

Сума доставки розраховується кур'єрською службою в залежності від регіону, а також від ваги і об'єму посилки. Точну вартість доставки можна розрахувати на сайті «Нової Пошти».

Чи можу я відстежити місцезнаходження посилки?

Після відправки замовлення, Ви отримаєте повідомлення з номером декларації, за яким зможете відстежити, де перебуває Ваша посилка і приблизні терміни її прибуття, на сайті «Нової Пошти».

Скільки днів замовлення зберігається на відділенні?

Замовлення зберігається на відділенні Нової пошти протягом 7 днів, після чого повертається відправнику.

Чи можу я забрати товар самостійно з вашого офісу?

Так. Для цього виберіть, будь ласка, поле «Самовивезення» при оформленні замовлення на сайті і під час телефонної розмови наш менеджер проінформує Вас, де і коли Ви можете забрати товар.

Чи можна обміняти / повернути товар?

Товар можна обміняти або повернути протягом 14 днів з моменту покупки.

Ви продаєте оригінальні товари?

У нашому інтернет-магазині представлена тільки оригінальна продукція.

Що робити, якщо потрібного мені товару немає в наявності?

Ви можете зробити попереднє замовлення. Термін доставки товару на наш склад здійснюється протягом 7-20 днів.

Чи можливо знижки при замовленні товару оптом?

При великих замовленнях можливі оптові ціни. Більш детальну інформацію з цього питання Вам надасть наш менеджер.

Доставка товарів здійснюється по всій Україні?

Доставка можлива в усі міста України.

Чи можлива оплата за безготівковим розрахунком?

Так.

Чи надаєте ви документи, що підтверджують оплату?

Так. На прохання клієнтів надаються всі необхідні документи.


Чи не знайшли відповіді на своє питання? Задайте його на сайті або надішліть нам лист на електронну пошту info@paramedic.ua. Завжди раді Вам допомогти!