Оплата, доставка, повернення

Оплата

Оплата замовлення може здійснюватися такими способами:

  • Безготівковим платежем;
  • Онлайн платіжною карткою (Вам буде спрямований рахунок на оплату картою онлайн);
  • Оплатою на розрахункову карту «Приватбанк» (В призначенні платежу нічого не вказувати)
  • Післяплатою при отриманні відправлення.


Доставка

Доставка здійснюється по всій території України кур'єрською службою «Нова Пошта» за рахунок одержувача. При оформленні замовлення, вам потрібно вказати ім'я одержувача, місто і номер відділення «Нової Пошти», де вам буде зручно отримати ваше замовлення. Після відправки з нашого складу вашого замовлення, ми надаємо вам номер товарно-транспортної накладної (ви отримаєте інформаційне СМС). Маючи цей номер, ви можете відстежити місцезнаходження вашого замовлення і приблизні терміни прибуття його на вказане вами відділення «Нової пошти».



Повернення та обмін 

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». 

Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Якщо обмін, зворотня доставка та відправка - за рахунок покупця

Процедура повернення товару Належної якості*:

- зателефонуйте на номер 0990350234 та повідомте про намір повернути оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником;

- повідомте № декларації надісланої посилки та № рахунку для повернення вартості товару;

- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на рахунок або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів.



Обміну та поверненню товари неналежної якості не підлягають. 



*Товар належної якості це: 

- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;

- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;

- збережені всі ярлики і заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. 

**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.



Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.