Оплата, доставка, повернення
Оплата
Оплата замовлення може здійснюватися такими способами:
- Безготівковим платежем;
- Онлайн платіжною карткою (Вам буде спрямований рахунок на оплату картою онлайн);
- Оплатою на розрахункову карту «Приватбанк» (В призначенні платежу нічого не вказувати)
- Післяплатою при отриманні відправлення.
Доставка
Доставка здійснюється по всій території України кур'єрською службою «Нова Пошта» за рахунок одержувача. При оформленні замовлення, вам потрібно вказати ім'я одержувача, місто і номер відділення «Нової Пошти», де вам буде зручно отримати ваше замовлення. Після відправки з нашого складу вашого замовлення, ми надаємо вам номер товарно-транспортної накладної (ви отримаєте інформаційне СМС). Маючи цей номер, ви можете відстежити місцезнаходження вашого замовлення і приблизні терміни прибуття його на вказане вами відділення «Нової пошти».
Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Якщо обмін, зворотня доставка та відправка - за рахунок покупця
Процедура повернення товару Належної якості*:
- зателефонуйте на номер 0990350234 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № рахунку для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на рахунок або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів.
Обміну та поверненню товари неналежної якості не підлягають.
*Товар належної якості це:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.